Monday, January 17, 2011

Leuke uitspraken

I'm sorry guys, this is for the dutch people.

Hee hallo! Omdat ik opeens geen tijd meer heb voor outfit foto's, vertel ik hier maar wat leuke, snuggere opmerkingen die er het afgelopen schooljaar door mij zijn gemaakt (en wat acties)

Ik: Die hond is te klein voor zijn haar!

Ik: wat zijn ze stil hier.. (nieuwe klas)
Kim: ja he?
Ik: EN ZE ZIJN OOK ALLEMAAL LELIJK!
Kim: Dat was iets te hard...
Ik: KUT

Kim: het is slecht om te roken tijdens je zwangerschap
Ik: nee hoor, mijn moeder rookte ook toen ze zwanger was van mij, maar met mij is niks mis... FACK, ik doe er 5x over om waterhuishouding op te schrijven

Ik: VIN VIN, je moeeeeeeeet meelopen, ik heb zoiets gaafs ontdekt, super tof.. dan ga je zo door school lopen met tudum tudum tudum (james bond muziekje) en dan.. TRRRR TRRRR
Vincent: ....

Lerares: ja, inderdaad, want wat krijg je er als je veel mensen in 1 cel doet?
Ik: orgies

Leraar: WAT?! Je gaat jezelf toch niet vergelijken met een Amerikaan?
Ik: Nou, u bent anders ook dik

Kim: ja, nou, dat is handig want als ik iets heb gedaan wat niet mag (dat ga ik hier niet vermelden, want anders krijgt iemand problemen), zeg ik gewoon dat ik hooikoorts heb!
Ik: hee, pluisjes buiten!
Kim: hee mariel.. denk jij hetzelfde wat ik denk..? Het is groen en grappig *wenkbrauw wiebel*
Ik: Spruitjes? :D

Chantal, Kim en Mariëlle lopen de nieuwe Jumbo in
Ik:
Wauw... Hier wil ik wonen =D Het ziet eruit als een huiskamer!

Ik: Ik ben voor Ajax!!
Vincent: Noem eens wat basisspelers dan
Ik: ehhh...
Vincent: Wie is Martin Jol dan?
Ik: ehhh...
Vincent: ....

Ik: Zie je wel! Perziken zijn niet oranje (stiekem wel Vin, ik had alleen de verkeerde aangewezen xd)
Vincent: Oke oke, je hebt gelijk
Ik: .. KOKOSNOOOOT! Die ga ik kopen =D

Ilse: ja, ik had er net over dat ik met mijn vriend een weekend naar Turkije gaat!
Ik: Heb jij een vriend?!
Ilse: Ja, al 7 maanden. Jezus, jij luistert ook nooit

Ik: Kim voelt zich een entertainment hoer. Dat is ze ook

Romeo: Whoeaaahwaaah whaa
Ik: Whaaaaahwoeeeee whaawoeee
Charlotte: wtf zijn jullie aan t doen?
Ik: Romeo en ik communiceren in walvissen taal =D

Ik & Kim: Hakuna, matata, hakuna, matata, hakuna, matata, hakuna, matata, hakuna, matata, hakuna matata.. (dit 50x achter elkaar met heen en weer bewegen)
Mensjes uit de klas: ...

Ik: Vincent, ik weet al wat de openingszin wordt van onze date!
Vincent: wat dan?
Ik: nou: hee, wist jij dat mensen die veel smsen, ook meer seks zullen hebben?
Vincent: ...

Ik: is he fat, do you like him, is he ugly?
Kim: don't like him, he's not that fat and he's weird
Ik: then we'll have a serious problem
Kim: why?
Ik: Well, if he was fat, you could say to him: you're fat. I don't wanna know you
Kim: ok Mariel. You're fat. I don't wanna know you

Ik: kijk! Op deze foto heb ik een monobrauw!
Vincent: hahahahahahaha

Vincent: hahahaha, Harry Potter!
Ik: Ik leek vroeger op Harry Potter! =D
paar dagen later staan zijn we kinderfoto's te kijken van mij
Ik: Zie je wel! Harry Potter!
Vincent: o wat erg, je lijkt net een jongetje!

Laura: jongens, ik heb dorst! Wie heeft er wat te drinken?
Ik: moet je even naar mijn kluisje gaan. Daar ligt een pakje wiskey.

Ik: Kim, Vincent en ik hebben een lichamelijke relatie en dat hebben jij en Rowan ook. Maar wij, wij hebben een psychische relatie. Veel beter.

Kim: Rowan vond het leuk om mij gisteren met 2 riemen vast te binden bij mijn armen en benen. Ik kon geen kant op en hij ging naar beneden om wat drinken te halen.
Ik: Hahahahahah, dat gaan we ook bij jou doen! Aan een boom! Die bijna omgehakt is!
Laura: en dan gaat het onweren...
Ik: jaaa! En keihard waaien, dan ligt Kim daaronder

Word ge-update!

1 comment:

  1. ying yang yong ik ben een chinees *doet spleetogen

    ReplyDelete